Perchè Omedic decide di Sviluppà è pruduzzione di irrigatori dentali è spazzole di denti sonicu ?

wusd (1)

Sicondu a ricerca di esperti dentali anziani: Water Flosser facilita u mantenimentu di gengive più sane.Hè una grande suluzione per quelli chì preferanu a cunvenzione di un filu d'acqua senza filu è hè clinicamente pruvucatu per esse più efficace di u filu dentale tradiziunale per riduce a placca è a gengivite.È a punta ortodontica cumminata cù l'acqua Flosser hè clinicamente pruvata per esse finu à 3X più efficace di u filu dentale per a rimozione di a placca intornu à l'attrezzi è altri apparecchi ortodontici.

Pruvate clinicamente 50% più efficaci per migliurà a salute di e gengive cà u filu dentale tradiziunale, è sò un trattamentu efficace per a gengivite pruvata in teste di laboratoriu per sguassà u 99,9% di a placca da e zone trattate cù una applicazione di 3 seconde.

I scientisti anu truvatu chì e persone chì utilizanu un spazzole di denti elettricu anu gengive più sani, menu carie è ancu mantene i denti per più tempu, cumparatu cù quelli chì utilizanu un spazzole di denti manuale.

L'usu cumminatu di un irrigatore dentale è un spazzole di denti elettricu pò eliminà in modu efficace finu à u 99,9% di i batteri orali.Aduprà i dui inseme pò sguassate megliu è efficacemente a placca nantu à a superficia di i denti è u residu di l'alimentu è i batteri trà i denti chì ùn ponu esse puliti da u spazzole di denti.Una bocca fresca pò riduce è prevene l'occurrence di a malatia periodontal, è pò mantene megliu a salute orale.

In u 2021, a nostra CEO, a Sra Tan, hà più di 10 anni di esperienza in R&D per guidà a produzzione di flosser dentali per u sviluppu di a struttura, decide di creà Omedic Technology (Dongguan) Co; ltd, specializata in u disignu è u fabricatore di i prudutti di cura personale per a cura orale cum'è dentale. irrigatore orale, spazzolino da denti elettricu selettore visuale di l'orechja, irrigatore nasale ecc

L'ottobre 2021 hè nata a prima serie OMD01 è OMD02 di irrigatori dentali portatili.

U 20 di nuvembre di u 2021 sò nati a serie OMT di spazzole di denti

U ferraghju 2022 hè nata a serie OME di Ear Picker

In Maghju 2022, Omedic hà ottenutu u brevettu di l'apparenza è a patente di struttura per u flosser d'acqua.

U nostru scopu hè "Fà i migliori prudutti di cura persunale per voi è per mè, Lasciate chì Omedic si prenda cura di a vostra salute", perseguitemu u spiritu di l'impresa di "qualità prima, cliente prima, ricerca di perfezione", per furnisce u bonu serviziu per OEM. & ODM per i nostri clienti è ottene una cooperazione win-win.

A ricerca innovativa hà pigliatu 11 anni per compie è hè u studiu più longu di u so tipu nantu à l'efficacità di a spazzola elettrica versus manuale.

wusd (2) wusd (3)


Tempu di Postu: Apr-14-2022