A testa di spazzola elettrica hà parechje interfacce

Uspazzola di denti elettricatesta hà dui interfaccia, soprattuttu cumpresi rotaryspazzola di denti elettricae spazzola da denti elettrica a vibrazione sonica.2. Ci hè trè tippi di modi di muvimentu per a testa di spazzola di spazzola elettrica: unu hè u muvimentu lineale alternativu di a testa di spazzola, l'altru hè u muvimentu rotativu, è l'altru hè un inseme cumpletu di spazzole di denti elettricu cù dui capi di spazzola.I setole di a testa di u spazzola di denti sò fatti di fibre plastiche blandi, è l'estremità di e setole sò trasfurmate in boli, chì ùn dannu micca i denti è e gengive, nè affettanu l'effettu di spazzola.Ùn pò micca solu pulisce ogni dente, ma ancu massaggiate e gengive.U manicu di u spazzole di denti hè dotatu di un interruttore di modalità di cambiamentu forte è debule, è a velocità di muvimentu di a testa di u spazzole di denti pò esse selezziunata secondu i bisogni persunali.
Spazzola da denti elettrica a levitazione magnetica per adulti

1. A testa di spazzola di denti elettricu hà dui interfaccia, soprattuttu cumpresi rotaryspazzola di denti elettricae spazzola da denti elettrica a vibrazione sonica.
spazzola di denti elettrica

2. Ci sò trè tippi di modi di muvimentu per u capu di spazzola dispazzola di denti elettrica: unu hè u muvimentu lineale reciprocating di a testa di spazzola, l'altru hè u muvimentu rotativu, è l'altru hè un inseme cumpletu di spazzole di denti elettricu cù dui capi di spazzola.I setole di a testa di u spazzola di denti sò fatti di fibre plastiche blandi, è l'estremità di e setole sò trasfurmate in boli, chì ùn dannu micca i denti è e gengive, nè affettanu l'effettu di spazzola.Ùn pò micca solu pulisce ogni dente, ma ancu massaggiate e gengive.U manicu di u spazzole di denti hè dotatu di un interruttore di modalità di cambiamentu forte è debule, è a velocità di muvimentu di a testa di u spazzole di denti pò esse selezziunata secondu i bisogni persunali.
spazzola da denti di cura sonica


Tempu di post: Dec-15-2022