New arrival Spazzola di denti elettricu prufessiunale face una bona cura orale per voi

I spazzole di denti elettrici utilizanu vibrazioni d'alta freccia di a testa di spazzola per pulisce i denti.L'efficienza di a spazzola hè alta, a capacità di pulizia hè forte, l'usu hè cunfortu è cunvene, è u metudu di spazzola incorrecte per via di spazzole di denti manuali hè evitata, u dannu à i denti hè chjucu, è e gengive ponu esse massaggiate.Puderà suscitarà a curiosità di i zitelli, è fà chì i zitelli chì ùn sò micca disposti à spazzola i denti si trovanu divertitu in u prucessu di usà per prutege i so denti, evità è riduce l'occurrence di carie dentale, è aduprà u spazzole di denti currettamente secondu l'istruzzioni. ghjucà un rolu assai bonu.

Electric 2

1. Capacità di pulizia.U spazzole di denti tradiziunale hè influinzatu da parechji fatturi, è hè difficiule di sguassà cumplettamente a placca nantu à i denti.Inoltre, u metudu di brushing ùn hè micca apprupriatu, chì affetterà l'effettu di pulizia di u brushing.U spazzole di denti elettricu usa l'effettu di a rotazione è a vibrazione.Puderà sguassà 38% di più placca cà un spazzole di denti manuale, chì pò ghjucà un rolu megliu in a pulizia di i denti.

Electric 3

2. Cunfortu.I spazzole di denti ordinariu spessu sperimentanu disagi in i gengivi dopu à spazzola i denti, mentre chì i spazzole di denti elettrici utilizanu a ligera vibrazione generata da a rotazione à alta velocità per pulisce i denti, chì ùn pò micca solu prumove a circulazione di sangue in a cavità orale, ma ancu hà l'effettu di massaggià u tissutu di gomma.

Electric 1

3. Reduce danni.Quandu si spazzola cù un spazzole di denti ordinariu, a forza di l'usu hè cuntrullata da l'utilizatore.Hè inevitabbile chì a forza di spazzola serà troppu forte, chì pruvucarà danni à i denti è a gengiva, è assai persone sò abituati à aduprà u metudu di spazzola horizontale di sega per pulizziari i denti, chì ancu causarà danni à i denti.danni à i denti à varii gradi.Quandu u spazzole di denti elettricu hè in usu, pò riduce a forza di spazzola da u 60%, riduce in modu efficace a freccia di gingivitis è sanguinamentu di gengive, è riduce i danni à i denti.

Electric 5

4. Bianchezza.I spazzole di denti elettriche ponu riduce in modu efficace e macchie di denti causate da tè, caffè è cattivi cundizioni orali, è restaurà u culore originale di i denti.Tuttavia, stu effettu ùn pò esse rializatu in pocu tempu, è deve esse realizatu gradualmente cù spazzola ogni ghjornu.

Electric 6


Tempu di post: Jul-19-2022