U spazzole di denti elettricu hè veramente megliu cà u spazzole di denti ordinariu?

Spazzole di denti elettricisò più faciuli d'utilizà cà i spazzole di denti ordinarie.

Prima di tuttu, induve sò i punti faciuli?
Spazzola da denti elettrica

1. L'effettu di pulizia hè megliu.

A vibrazione d'alta frequenza di u spazzole di denti elettricu pò pulizziari i crevi di i denti o macchie di denti stubborn in fondu in i denti.In cunfrontu cù a spazzola manuale, hà un effettu megliu, pò riduce a crescita di a placca dentale, è cusì impedisce è prolonga a furmazione di calculus dentale.

2. Spazzola i vostri denti scientificamente è efficace.

U modu è a funzione di u spazzole di denti elettricu sò assai diversi.Hè un bonu strumentu per i pigri per lavà i denti.Si pò spazzola i denti in u tempu è cambià l'area per ricurdà, facendu a spazzola più cumpleta è scientifica.
Spazzola da denti elettrica

3. Whitening denti.

Ùn tutti i denti ponu esse imbiancati.Per esempiu, u giallu di i denti causatu da macchie di sigaretta, macchie di tè, macchie di caffè è cusì hè in realtà causatu da i sustanzi attaccati à i denti chì ùn sò micca spazzolati o depositati.A freccia di vibrazione di u spazzole di denti elettricu hè abbastanza altu per pulizziari e macchie aderenti à a superficia, è poi sbuccà u culore di i denti stessi.

In quantu à u dannu dispazzole di denti elettrici?

In fatti, uspazzola di denti elettricaellu stessu hè innocu, ma s'ellu s'utilice in modu impropriu, porta à prublemi di gengive è di denti:
Spazzola da denti elettrica

1. Per esempiu, a vibrazione hè troppu grande è a forza di spazzola hè troppu forte.

2. Scegli unspazzola di denti elettricachì ùn hè micca adattatu per voi, risultatu in prublemi cum'è dolore di denti, usu di denti seriu, è sanguinamentu di gengive.

In generale, i vantaghji di u spazzole di denti elettricu superanu i svantaghji, per quessa hè assai cunsigliatu.L'usu raziunale di spazzole di denti elettricu hè u più impurtante.


Tempu di Postu: Set-09-2022