I spazzole di denti elettrici puliscenu i denti è e gengive assai megliu cà un spazzole di denti manuale, secondu i risultati di un novu studiu.

I scientisti anu truvatu chì e persone chì utilizanu un spazzole di denti elettricu anu gengive più sani, menu carie è ancu mantene i denti per più tempu, cumparatu cù quelli chì utilizanu un spazzole di denti manuale.

A causa di u spazzole di denti elettricu guida a spazzola à traversu a vibrazione, chì pruduce altalene su è giù, chì ponu bè copre a superficia di i denti, sguassate e macchie di a superficia, riduce e macchie causate da bere tè è caffè, è restaurà u culore originale di i denti. denti.

3

A ricerca innovativa hà pigliatu 11 anni per compie è hè u studiu più longu di u so tipu nantu à l'efficacità di a spazzola elettrica versus manuale.

Chief Executive of the Oral Health Foundation, Dr Nigel Carter OBE, crede chì stu studiu sustene ciò chì studii più chjuchi anu suggeritu prima.

U duttore Carter dice: "L'esperti in salute parlanu di i benefici di i spazzole di denti elettrici dapoi parechji anni.Questu ultimu pezzu di evidenza hè unu di i più forti è chjaramente - i spazzole di denti elettrici sò megliu per a nostra salute orale.

"Cumu a scienza daretu à i vantaghji di i spazzole di denti elettrici hè in crescita, a decisione di investisce in unu diventa assai più faciule".

Un sondaghju recente da a Fundazione per a Salute Orale hà truvatu chì menu unu in dui (49%) adulti britannichi usanu attualmente un spazzole di denti elettricu.

2

Per quasi dui in trè (63%) utilizatori di spazzole di denti elettriche, una pulizia più efficace hè a so ragiunità daretu à u cambiamentu.Più di un terzu (34%) sò stati cunvinti à cumprà unu per via di i cunsiglii di un dentista mentre chì circa unu in nove (13%) anu ricevutu un spazzola di denti elettricu cum'è rigalu.

Per quelli chì utilizanu una spazzola di denti manuale, u costu di andà in electricu hè spessu un off off.Tuttavia, u duttore Carter dice chì i spazzole di denti elettrici sò più accessibili chè mai.

"Cumu a tecnulugia hà sviluppatu, u costu di avè un spazzole di denti elettricu diventa ancu più assequible", aghjusta Dr Carter."Datu i vantaghji di i spazzole di denti elettrici, avè unu hè un investimentu eccellente è puderia veramente benefiziu a salute di a bocca".

Ulteriori scuperte da u Journal of Clinical Periodontology, truvaru chì i spazzole di denti elettrici anu risultatu in 22% menu recessione di gomma è 18% menu carie in u periodu di 11 anni.

U duttore Nigel Carter dice: "Hè impurtante chì sia chì avete attualmente un spazzole di denti elettricu o micca, duvete seguità una bona rutina di salute orale.

4

"Ciò significa chì sia chì si usa un spazzole di denti manuale o elettricu, duvete spazzolà dui minuti, duie volte à ghjornu, cù una pasta di denti fluorurata.Inoltre, una bona rutina di salute orale ùn saria micca cumpleta senza l'usu di una spazzola interdentale o di u filu una volta à ghjornu.

"Se seguite una bona rutina di salute orale, allora sia chì utilizate un spazzole di denti manuale o elettricu, avarete una bocca sana in ogni modu".


Tempu di Postu: Apr-14-2022