irrigatori dentali per l'acqua per denti e gengive più puliti e sani

Tutti sapemu chì duvemu esse flossing una volta à ghjornu cum'è parte di a nostra rutina di salute orale.Ma hè un passu troppu faciule per saltà quandu ci precipitemu fora di a porta o stanchi è disperati di cascà in u lettu.U filu dentale tradiziunale pò ancu esse difficiuli d'utilizà currettamente, soprattuttu s'ellu avete avutu certu travagliu dentale cumpresi corone è brace, è ùn hè micca biodegradable, per quessa ùn hè micca una scelta bona per l'ambiente.

pulizia di l'igiene dentale è orale

A flosser d'acqua- canusciutu macari comu un irrigator orali - sprays un jet high-pressure d'acqua trà i vostri denti à pulizziari i spazii spazzola miss è caccià l 'alimentu è batteri.Questu aiuta à mantene a placca à badia, reduce u risicu di cavità, aiuta à prevene a malatia di gengive è ancu cumbatte u malu alitu.

"I flossers d'acqua ponu esse una grande opzione per e persone chì anu prublemi cù u filu dentale cù a manu", dice Dr Rhona Eskander, dentista, cofundatore di Parla, pruprietariu di Chelsea Dental Clinic."E persone chì anu avutu un travagliu dentale chì rende difficiuli di u filu dentale - cum'è bretelle o ponti permanenti o fissi - puderanu ancu pruvà à filu di l'acqua".

Ancu s'ellu ponu piglià un pocu per abituà inizialmente, hè megliu accende u dispusitivu solu una volta chì a punta hè in bocca, dopu mantenela in un angolo di 90 gradi à a linea di gomma mentre andate è sempre appoghjate nantu à u lavamanu. pò esse disordinatu.

Vennu cun un tank d'acqua ricaricabile per pudè spruzzate mentre travagliate da i denti di daretu à u fronte è ponu include funzioni extra cum'è una funzione di massaggio per gengive sane, paràmetri di pressione variabile è ancu un raschiu lingua.Vale a pena di circà unflosserchì vene cun una punta ortodontica ancu s'ellu porta un brace o paràmetri più gentili o capi dedicati se avete implanti, curone o denti sensibili.

gomma pulita è più sana


Tempu di post: Jul-02-2022