L'usu currettu di spazzole di denti elettricu

Credu chì a maiò parte di a ghjente aduprà spazzole di denti o spazzole di denti elettriche quandu si spazzola i denti ogni ghjornu.Parechje persone si spazzolanu i denti duie o trè volte à ghjornu, ma certi pò esse dumandate cumu utilizà i spazzole di denti elettrici?Aghju bisognu di a mo propria batteria?A maiò parte di a ghjente ùn pò micca sapè assai di sti prublemi.In seguitu, lasciami presentà à voi.
spazzola di denti elettrica

1. Beneficii dispazzola di denti elettrica

Quandu si tratta dispazzole di denti elettrici, ognunu deve esse familiarizatu cun elli.Da un strumentu chì tutti ùn sò micca familiarizati, hà sviluppatu gradualmente in i nostri bisogni di ogni ghjornu.

Uspazzola di denti elettricapò spazzola più lochi, è ponu pulizziari l 'alveoli chì ùn pò esse pulita nurmalmente.Dapoi l'avventu di i spazzole di denti elettrici, a spazzola di i denti hè diventata più faciule.

Tuttavia, ci sò assai spazzole di denti elettrici in u mercatu avà.Vi cunsigliu per cumprà grandi marche o prudutti cun bona reputazione.
spazzola di denti elettrica

2. Usu dispazzola di denti elettrica

In u passatu, quandu sceglie i spazzole di denti, a ghjente preferisce i spazzole di denti più morbidi, soprattuttu per prevene a testa di spazzola dura da irritazione di e gengive.

In listessu modu, quandu sceglite un spazzola di denti elettricu, duvete ancu sceglie un capu di spazzola suave, per assicurà a sicurità di i denti.È deve esse enfatizatu chì ùn deve micca spazzolà i denti horizontalmente quandu si usa,
irrigatore dentale

U modu currettu di lavà i vostri denti hè di spazzolà i vostri denti verticalmente è move u latu di a testa di spazzola lentamente.Perchè u spazzole di denti elettricu hà proprietà intelligenti, pò ricurdà dopu à spazzola una certa zona.Eccu un ricordu.U spazzole di denti elettricu hè chjusu prima di applicà a pasta di denti.Hè megliu immergellu in l'acqua dopu l'appiccicazione di pasta di denti, è dopu apre l'attrezzatura adattata quandu si spazzola i denti.


Tempu di Postu: Set-09-2022