U più vendutu 2022 Smart Sonic Whitening Spazzola Elettrica per Adulti

Breve descrizione:

1, pulite bè.A ghjente in a vita hè spessu difficiuli di maestru di u metudu currettu di spazzola di i denti, cusì a pulizia di i denti ùn hè micca in u locu.Parechji sperti anu dimustratu chì u spazzole di denti elettricu è u spazzole di denti ordinariu, cumparatu cù u rolu di pulisce più accuratamente, a vibrazione rotazionale, a vibrazione acustica è altre tecnulugia intelligenti ponu effittivamenti caccià più placca dentale, ma hà ancu i vantaghji di prevene u sanguinamentu di gengive, riducendu e malatie orali. , prumove a circulazione di sangue di gomma è cusì.

2. Prutegge i vostri denti.Perchè u spazzole di denti ordinariu richiede à l'utilizatori di ammaistrà a so propria forza, qualchì volta hè inevitabbile "forzà troppu duru", perchè i denti è i gengivi sò feriti.I setole di u spazzole di denti elettricu sò morbidi, altu cunfortu, ponu efficacemente prumove a circulazione di sangue di a cavità orale, è anu ancu un certu effettu di massaggio nantu à u tessulu gingival.È a so forza hè equilibratu, micca per via di troppu forza è dannu gum o troppu pocu forza è risultatu in a pulizia insufficiente, pò scuntrà scientificamente è effittivamenti i bisogni di ghjente à i denti è pulizia orali.

3. Whiten i vostri denti.L'aderenza à longu andà à l'usu di spazzole di denti elettricu pò ghjucà efficacemente u rolu di a rimozione di macchie, riduce e macchie causate da bere tè, caffè è altre ragioni, perchè i denti per restituverà u brillanti, lasciate "sorrisu"


Detail di u produttu

DESIGN SKETCH

Tags di u produttu

Beneficii Electric toothbrush, dopu à esse usatu à u denti ordinariu disprezzu direttamente

Prima, i benefici dispazzola di denti elettrica:

1, intornu à i denti per adattà à a vibrazione d'alta freccia di u spazzola di denti elettricu, sentu particularmente còmode, ci hè una sensazione di massaggio prufonda, cù spazzola di denti ordinariu ùn hà micca stu sensu.

2. Spazzola da denti elettrica acusticacù a vibrazione d'alta frequenza pò pulisce più profonda di u spazzole di denti ordinariu.

3. Cù ricordi per cambià e zoni, stabilisce un tempu fissu per a parte superiore, bassa, manca, diritta, interna è esterna per evità di spazzola di u spazzola di denti ordinariu da u sensu.

4. Pudete cunnette cù l'APP mobile attraversu Bluetooth, puntuà l'effettu di spazzola ogni volta, incuragisce l'utilizatori à lavà i denti cù cura, soprattuttu amichevule à i zitelli.Parechjespazzole da denti elettriche intelligentivene ancu cù una schermu per fà a spazzola più intuitiva.

5. U spazzola di denti elettricu hèspazzolata più accuratamente.A vibrazione d'alta frequenza hè equivalente à fà l'eserciziu intornu à i denti, perchè e gengive sò più energici è sani.

Dui, sceglie spazzola di denti ilettricu deve attente à ciò chì aspetti;

1. Avemu da attente à a freccia di vibrazione.A freccia di più di 32 000 à u minutu hè simile à l'onda sonora, cusì alcuni prudutti cù freccia di vibrazione bassa ùn anu micca bisognu di cunsiderà.

2. Attenti à a prufundità di amplitude.U spazzole di denti elettricu conduce l'acqua, l'aria è a pasta di denti per vibrare attraversu vibrazioni d'alta frequenza, cusì pò esse più efficaci cà u spazzole di denti ordinariu per una pulizia profonda.Dunque,a capacità di prufundità di amplitudedi u spazzola di denti elettricu hè a prima scelta.

3. A stabilità di a vibrazione d'alta freccia di u spazzole di denti elettricu deve ancu esse cunsideratu.A putenza di pruduzzioni equilibrata di u mutore hè stabile, piuttostu cà a vibrazione di u pesu sùbitu è ​​a luce brusca, per ùn dannà i denti.

4. U silenziu, u pesu, u cunfortu di a manu, u materiale è u disignu di a testa di spazzola di denti sò ancu fattori per esse cunsideratu.

Ancu s'è a qualità di u spazzole di denti elettricu d'onda di sonu ùn pò micca ghjunghje l'effettu di a pulizia dentale, ma in a prufundità di a pulizia, a rimozione di u tartru, a placca dentale è altre capacità sò spazzole di denti ordinariu ùn pò esse paragunatu.

spazzola da denti sonica elettrica
IPX7 impermeabile
Spazzola bè i denti
Pulite è imbianca i denti
SETOLE DUPONT IMPORTATE
Frequenza di vibrazione super alta

VU TRAVAILU CU NOI ?


  • Previous:
  • Next:

  • asdzxc1