Quantu hè impurtante di utilizà l'irigatore orale dentale per a vostra igiene orale ogni ghjornu

Anirrigatore orale(chjamatu ancu ajet d'acqua dentale,flosser d'acqua hè un dispositivu di cura dentale in casa chì usa un flussu d'acqua pulsante ad alta pressione destinata à caccià a placca dentale è i detriti alimentari trà i denti è sottu a linea di gengiva.L'usu regulare di un irrigatore orale hè credutu per migliurà a salute gingival.I dispusitivi ponu ancu furnisce una pulizia più faciule per i braces è l'impianti dentali. Tuttavia, più ricerca hè necessaria per cunfirmà a rimozione di u biofilm di placca è l'efficacità quandu sò usati da pazienti cù bisogni speciali di salute orale o sistemica.

irrigatore 2

L'irrigatori orali sò stati valutati in una quantità di studii scientifichi è sò stati pruvati per u mantenimentu parodontale, è quelli cun gingivitis, diabete, apparecchi ortodontici è rimpiazzamenti di denti cum'è corone è implants.

irrigatore 5

Mentre chì una meta-analisi di u 2008 di l'efficacità di u filu dentale hà cunclusu chì "una struzzione di rutina per usà u filu ùn hè micca sustinutu da evidenza scientifica", parechji studii anu dimustratu chì l'irrigatori orali sò una alternativa efficae riducendu l'hemorragia, l'infiammazione gingivale è a rimozione di a placca. .Inoltre, un studiu à l'Università di u Sud di California hà truvatu chì un trattamentu di trè seconde di l'acqua pulsante (1.200 impulsi per minutu) à pressione media (70 psi) hà eliminatu u 99,9% di u biofilm di placca da e zone trattate.

irrigatore 7

L'Associazione Dentale Americana dice chì i flossers d'acqua cù u Sigellu di Acceptazione ADA ponu sbarazzarsi di a placca.Hè a film chì si trasforma in tartaru è porta à cavità è malatie di gomma.Ma certi studii trovanu chì i flossers d'acqua ùn eliminanu micca a placca cum'è u filu tradiziunale.

irrigatore 8 

Ùn scaccià u vostru filu dentale tradiziunale solu per pruvà qualcosa di novu.A maiò parte di i dentisti cunsidereghja sempre u filu dentale regulare u megliu modu per pulizziari trà i vostri denti.A roba antica vi permette di scrape up and down the sides of your denti to remove plaque.S'ellu si ferma in spazii chjuchi, pruvate u filu di cera o cinta dentale.U flossing pò esse incòmode in prima se ùn site micca in l'abitudine, ma deve esse più faciule.

irrigatore 6


Tempu di post: Jul-19-2022