Flossing vs irrigatore orale Water Flossing

Sè avete cura di a vostra salute orale è l'igiene dentale, pudete adupràspazzola di denti elettricaper spazzola è sguassate i denti almenu duie volte à ghjornu.Ma hè abbastanza?

Spazzola da denti elettrica sonica per adulti ricaricabile

Pudete fà più per prutege i vostri denti?O ci hè un modu megliu per uttene particelle alimentari difficiuli?

Parechji pazienti dentali ghjuranu perl'acqua di l'irrigatore oralecum'è una alternativa à u filu tradiziunale.Ma hè veramente megliu?Esaminemu i pro è i contra.

Flossing vs.U filu di l'acqua

Brushing i vostri denti almenu duie volte à ghjornu hè un modu efficau di caccià a placca da a superficia di i vostri denti, ma a spazzola sola ùn sguassate micca di e particelle di l'alimentu chì sò appiccicati trà i denti o sottu à a gumline.Hè per quessa chì i dentisti ricumandenu u flossing per caccià pezzi di manciari chì u vostru spazzole di denti ùn pò micca ghjunghje.

placca

U flossing tradiziunale implica l'usu di un pezzu finitu di corda cerosa o trattata chì passa trà ogni settore di i vostri denti, è scraping delicatamente i lati di ogni superficia dentale in sopra è in giù.Questu aiuta à caccià e particelle alimentari chì sò intrappulate trà i vostri denti è intornu à e vostre gengive.

Flossing

String flossing hè dunque un modu rapidu, simplice è assai efficace di sguassà l'excedente di l'alimentu chì pò creà battìri nantu à i vostri denti.Inoltre, u filu dentale ùn costa micca assai soldi, è hè facilmente accessibile da qualsiasi farmacia o buttrega.

In ogni casu, hè difficiule di ghjunghje à certi spazii di a bocca cù u filu dentale.Inoltre, pò causà sanguinamentu minore s'ellu ùn hè micca fattu regularmente, è pò causà o aggrava a sensibilità di a gomma.

Cumu aFlosser d'acquaOpere

Scelta per l'acqua dentalehè aduprendu un purificatore di denti basatu in acqua hè cunnisciutu ancu com'è filu d'acqua.Stu metudu hè assai sfarente di u filu tradiziunale.

Implica l'usu di una piccula macchina portatile chì dirige un flussu d'acqua trà è intornu à i vostri denti è gengive.Invece di scraping your denti to remove plaque, water flossing usa a pressione di l'acqua per lavà l'alimentu è a placca da i vostri denti è massaggiate e vostre gengive.

Flosser d'acqua portatile

Questa azione di massaggio aiuta à migliurà a salute di a gomma, mentre chì ghjunghje à e zone chì u filu tradiziunale ùn pò micca.Questu hè particularmente benefica per e persone chì portanu bretelle o anu ponti permanenti o tempuranee.

irrigatore dentale

L'unichi svantaghji di u filu di l'acqua sò chì l'acquistu di un filu d'acqua pò esse caru, è hè bisognu di accessu à l'acqua è l'electricità.Altrimenti, pò esse un mezzu più efficace di mantene a vostra igiene dentale.

flosser d'acqua senza filu

In fattu, un studiu publicatu in u Journal of Clinical Dentistry hà truvatu chì i sughjetti chì anu utilizatu un filu d'acqua anu avutu una riduzione di 74,4 per centu in a placca in quantu à u 57,5 ​​per centu trà quelli chì anu utilizatu u filu di corda.Altri studii anu cunfirmatu chì u flossing di l'acqua risulta in una riduzzione più grande di a gingivitis è u sanguinamentu di gengive cumparatu cù u filu di corda.

jet d'acqua dentale


Tempu di post: Jul-29-2022